REGULAMIN
PŁATNOŚCI ZA WIZYTY
Rezerwacja terminu wizyty odbywa się telefonicznie (790219220) lub osobiście w rejestracji Ośrodka Propsyche lub za pomocą udostępnionych pacjentowi systemów informatycznych.
Zmiana terminu albo odwołanie wizyty możliwe jest drogą telefoniczną w godzinach pracy rejestracji Ośrodka Propsyche lub całodobowo drogą mailową – rejestracja@pro-psyche.pl. Standardowe godziny pracy rejestracji to 9:00-19:00, z wyłączeniem dni świątecznych i ustawowo wolnych od pracy.
W celu rezerwacji terminu wizyty Ośrodek wymaga przedpłat.
O wysokości przedpłaty informuje pracownik rejestracji Ośrodka telefonicznie lub osobiście.
Przedpłaty można dokonać na konto bankowe Ośrodka lub w rejestracji Ośrodka.
Nr konta bankowego: 33114020040000360282104866
W tytule przelewu pacjent jest zobowiązany wpisać imię i nazwisko osoby zarejestrowanej na wizytę oraz datę i godzinę wizyty.
Przedpłaty/zaliczki należy dokonać maksymalnie w ciągu 48 godzin od daty rejestracji.
Jeżeli wizyta zaplanowana jest na dzień, w którym dokonano rezerwacji wizyty, to czas na wniesienie opłaty wynosi 1 godzinę. W tej sytuacji pacjent zobowiązany jest przesłać potwierdzenie przelewu w wiadomości sms lub e-mail.
W sytuacji braku płatności w wymaganym czasie rezerwacja zostaje anulowana, a pacjent jest o tym informowany telefonicznie lub poprzez wiadomość SMS/e-mail.
Pacjent może odwołać zaplanowaną wizytę najpóźniej dwa dni robocze przed ustalonym terminem wizyty do godz. 18:00.
Zmiana terminu odbywa się poprzez odwołanie pierwotnego terminu w trybie opisanym niniejszym regulaminem. Następnie umawiany jest nowy termin.
W przypadku nieobecności pacjenta na umówionej wizycie, odwołania umówionej wizyty lub zmiany jej terminu na mniej niż dwa dni robocze przed wyznaczonym terminem wizyty do godz. 18:00 przedpłata nie jest zwracana.
W wyjątkowych sytuacjach losowych (np. nagła hospitalizacja), przedpłata może zostać zwrócona po przedstawieniu odpowiedniego zaświadczenia lekarskiego lub wypisu szpitalnego po odpowiednim uprzednim zanonimizowaniu danych osobowych, które nie są niezbędne do potwierdzenia wystąpienia zdarzenia. Decyzja o zwrocie przedpłaty podejmowana jest przez kierownictwo Ośrodka. Zwrot przedpłaty nie przysługuje w przypadku odwołania wizyty z powodów nie stanowiących sytuacji losowej, o której mowa powyżej, takich jak m. in. zobowiązania zawodowe, zmiana planów osobistych, problemy z dojazdem, korki, brak transportu, choroba bliskich, zapomnienie o wizycie, czy inne niespodziewane sytuacje, które nie są udokumentowane odpowiednim zaświadczeniem lekarskim czy innym dokumentem.
Jeżeli wizyta została odwołana wcześniej niż dwa dni robocze przed wizytą, to przedpłata zostanie zwrócona. Zwroty dokonywane są przelewem na konto bankowe w ciągu 14 dni. W celu uzyskania zwrotu prosimy o wysłanie wiadomości e-mail i podanie numeru konta bankowego do zwrotu, imienia i nazwiska osoby zapisanej na wizytę oraz daty spotkania.
Odwołanie wizyty jest skuteczne, gdy zostanie dostarczone pisemnie na adres e-mail rejestracja@pro-psyche.pl lub telefonicznie i potwierdzone wiadomością SMS od rejestracji. W przypadku braku możliwości skontaktowania się telefonicznie przez pacjenta (np. z powodu przeciążenia linii, problemów technicznych), Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za nieodebranie połączenia i uznaje, że wizyta nie została skutecznie odwołana, o ile nie dostarczono pisemnego zgłoszenia odwołania drogą e-mailową we wskazanym terminie.
Ośrodek zastrzega sobie prawo do odwołania wizyty z przyczyn losowych, niezależnych od Ośrodka np. choroby specjalisty. W takim przypadku przedpłata zostanie zwrócona w pełnej wysokości w terminie 7 dni lub zostanie ustalony nowy termin wizyty – wg ustaleń dokonanych przez pacjenta i Ośrodek.
W przypadku pacjentów będących w terapii warunki rezerwacji i anulowania terminów wizyt są dodatkowo omówione w kontrakcie terapeutycznym (odwołanie sesji bez ponoszenia jej kosztów finansowych najpóźniej na 3 dni kalendarzowe przed jej datą do godziny 18:00, ale nie więcej niż 5 razy w ciągu roku przy częstotliwości 1x w tygodniu oraz nie więcej niż 10 razy w roku w przypadku częstotliwości 2x w tygodniu) z uwzględnieniem powyższych zasad dotyczących zwrotu przedpłaty.
W przypadku niektórych usług może obowiązywać oddzielny regulamin, o czym Pacjent zostanie każdorazowo poinformowany, a treść danego regulaminu zostanie mu udostępniona.
Płatność za wizytę, która odbyła się zgodnie z planem, należy uregulować niezwłocznie po zakończeniu wizyty w rejestracji Ośrodka lub przelewem bankowym w ciągu 2 dni roboczych od jej daty.
Płatności można dokonać przelewem na konto bankowe Ośrodka, kartą płatniczą lub gotówką w rejestracji.
Warunkiem rezerwacji terminu wizyty jest zapoznanie się Pacjenta z niniejszym regulaminem i akceptacja jego postanowień. Dokonując rezerwacji Pacjent oświadcza, że akceptuje niniejszy regulamin.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajduje się pod adresem www.pro-psyche.pl/
Niniejszy regulamin może zostać zmieniony. Aktualna wersja regulaminu znajduje się pod adresem www.pro-psyche.pl/